top of page

“Václav vidí reklamu jako hybrid mezi užitkovým uměním a filmem, jako volnou autorskou práci tvarovanou potřebou produktu, který má za úkol prodat. Za tento zdánlivý konflikt mezi uměním a průmyslem se ale nestydí. Naopak - otevřeně a s nadhledem přiznává co je - reklamní maso na prodej.
Role reklamního režiséra totiž podle něj nese skrytou odpovědnost - odpovědnost vytvářet reklamu, kterou uvidí tisíce, mnohdy miliony lidí. Reklama se tak nevyhnutelně stává součástí kultury, ať už se nám to líbí, nebo ne. Proto mu upřímně záleží na tom, jestli je kvalitní - kvalitní, jako čerstvě poražená svíčková.”
JÁ A REKLAMA
Přehrát showreel

EDUZMĚNA
Brand: Eduzměna / Agentura: NICE! / Produkce: NICE!
Eduzměna je nadační fond usilující o modernizaci vzdělávání v ČR. Spot jsem jak psal, tak i režíroval. Jeho cílem bylo přinést nadační fond a jeho hodnoty do povědomí lidí a získat co nejvíce nových členů. Natáčení proběhlo za využití minimálních finančních prostředků a většina zúčastněných na něm pracovala z opravdového přesvědčení. Děkuji BIOFILMS za techniku a Eduzměně za podporu při vymýšlení spotu. V hlavních rolích Luna Bauerová, Robert Mikluš, Tereza Hofová. Kamera Aleš Hart.
VÝVOJ SCÉNÁŘE
Před samotným natáčením spotu jsem nakreslil 13 verzí animatiku, na kterých jsem příběh testoval - v následujících dvou videích se můžete podívat, jak moc se příběh lišil.
Finální animatik:

bottom of page